21 september 2013

Helene gjør reklame for meg!

Northern Quilts mønstrene får du blant annet hos Helenejuul.dk i Danmark, en flott quiltebutikk uten for Århus! Helene er min gode venninne. Jeg setter stor pris på at hun lager sine egne versjoner av mine mønstre og syr dem opp i andre fargekombinasjoner enn originalen! Det er helt herlig å se!
Her er Gullfugl broderusk i en blå versjon:




Og Blått til Lyst Broderusk Pute, i en lekker blå-beige versjon (finnes også i rødt!)


Fine sykits lager hun også, med mønster og stoffer, så det er bare å begynne å sy!
Sjekk hennes Pinterest -side!
og les mer på hennes Blogg!
(Fotos er rappa med tillatelse fra Helene Juul/ Foto AlbertT)


1 kommentar:

Helene Juul sa...

Mine kunder ELSKER dine designs Wenche ... og mange håber at du snart kommer til Århus igen og giver kursus!
Det er sjovt at lave alternative versioner af dine smukke designs, og heldigvis har jeg dygtige og søde piger omkring mig, der vil hjælpe mig med at sy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg