31 mai 2013

"Make the Cut" Quilt in American Patchwork & Quilting Magazine

My design "Make the Cut" Quilt is in the August 2013 issue of American Patchwork & Quilting Magazine!


I'm so happy and proud that my design would be featured in one of the worlds leading quilt magazines! So, if your not a subscriber already of this great quilt magazine, run out and buy a copy!


Photo/ FOTO: Used with permission from American Patchwork & Quilting® magazine. ©2013 Meredith Corporation. All rights reserved.

ENDELIG: Nå er det ute; Mitt quilt design "Make the Cut" er trykket i augustnummet av American Patchwork & Quilting Magazine! Jeg er megastolt- for jeg er nok den første nordkvinne som har fått levere design til dem! American Patchwork & Quilting er et av verdens største quiltemagasin, og et av de aller aller beste synes jeg, med gjennomførte mønstre, kontrollerte og etterprøvd, og sydd opp i alternative fargekombinasjoner. Dessuten, lekre foto og en bredde i design og vanskelighetsgrad, som få andre magasin gjør etter dem. Så hvis du ikke abonnerer, så løp ut til Narvesen og kjøp det! (Jeg har dessverre ikke bladet i butikken min, pga kostnadene med forsendelsen fra USA.)


My design is a star block design, with lots and lots of fabrics from my stash! I've used MMitchell templates for cutting the pieces, but templates are also printed in the magazine. I've hand pieced my blocks, but you could do machine piecing! Instructions for piecing is given in the magazine.


Stjerneteppet mitt er sydd med mange forskjellige stoffer, tilsammen nesten 100 forskjellige stoffer. Striper, prikker, motiver i skjønn forening! Jeg har brukt MMitchell maler set G for å kutte blokkene (det er også trykket maler i bladet). Og jeg har sydd blokkene for hånd, men sydd sammen teppet på maskin. Det får da være grenser ;-)

Photo/ FOTO: Used with permission from American Patchwork & Quilting® magazine. ©2013 Meredith Corporation. All rights reserved.


Happy happy dance! If you make a quilt of my pattern, please send me a photo and I'll feature it on my blog! As you can see from those photos, I shipped the quilt around Christmas, and it was freezing outside!
Så jeg danser litt rundt idag- og hvis du lager en quilt etter mønsteret, send meg et foto!


4 kommentarer:

Kate sa...

Gratulerer så mye ! Et nydelig teppe og du har all grunn til å være stolt :-)

Maria Harrits sa...

Nydeligt!

bentetove sa...

Å, det var nydelig! Gratulerer !!

Sølvis blog sa...

Gratulerer, så gøy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg