28 juni 2012

Sytema ::: Sewing theme

Nye stoffer med sytema, små trådsneller og nåler. Lekker fargekombinasjon i kremhvitt, med oker og gråblått. Myke nyanser og små mønstre.


Kolleksjonen heter Pinelope og er fra Blend Fabrics, en ny divisjon under Anna Griffin Fabrics. Kvaliteten er nydelig myk og tettvevd. Stoffene og stoffpakke finnes i butikken nå, metervare  til kun 149,- og stoffpakke med matchende sløyfebånd, til kun 249,-


New fabrics with a sewing theme, small thread spools and needles. Great colors with offwhite, ochre and a soft grey-blue. Soft hues and a trendy color combination. The collection is called Pinelope and Blend Fabrics, owned by Anna Griffin Fabrics, is the manufacturer. 


Så hva skal man sy av disse stoffene da? Jeg vakler mellom å sy en symappe (selvfølgelig) eller en åpen sykurv med plass til et hexagonprosjekt. Hva synes du?


So what to make with these fabrics pieces? I'd like to make a small stitching bag or perhaps an open sewing basket with enough room for my growing hexagon hand piecing project. What do you think?


2 kommentarer:

fru heidis puslerier sa...

Men hjelpe meg da.... hvorfor må du gjøre det så vanskelig for meg å stå ved det løftet jeg har gitt meg selv..... at jeg ikke skal kjøpe noe mer stoff på ei stund nå mener jeg....

Nydelige stoffer og farger...

Lag en åpen sykurv du ... OG en symappe...

Siddis back home sa...

Nydelige stoffer, blir nok fine prosjekter av dem, ha en flott helg og Happy Quilting!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg