01 april 2012

Påskestille ::: Easter quiet?

Nååå... det er vel ikke helt stille nei! Jeg jobber med fotogreier og mønsterskriving og oversetting. Tildels vanskelig, men jeg har kjøpt meg god hjelp!
Her er det snø og vått, stakkars påskeliljene mine er helt begravd.
Håper påskeuka blir fin!


Noooo, not quiet! I'm working on photos, pattern writing and layout and translations. Somewhat difficult, but I have good help.
We're having lots of SNOW now... the winter won't go away! My newly baought daffodils are buried below the snow, poor things....
I hope your Easter days will be nice!

1 kommentar:

Sylke Feldhusen sa...

Ha en god påskeuke! Selv jobber jeg de fleste dagene, men skal nok få litt tid til søm også :) Velkommen-skiltet er aldeles nydelig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg