28 mars 2012

Snik-titt ::: Sneak Peak

Some photos from the next stitchery pattern! Working on the last pattern pieces now, and I'm hoping the club pattern & package will ship in a few days! Some few free spaces in thic club now. (But remember, the pattern is only in norwegian...)


Sniktitt fra det neste broderusk-mønsteret! Holder på med siste korrektur nå, så jeg håper trykking er klart i morgen for utsendelse på fredag til alle abonnenter!
Noen få ledige plasser, så hyl ut om du vil ha Broderuskmønstre med stoffpakke!
(Du kan også maile meg med påmelding, så svarer jeg deg med en informasjonsmail før du evt bekrefter påmeldingen!)



2 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Ååååh! Eg gledar meg!!!

Solklem

Klarafina sa...

Spennende! Jeg aner en kroklisse.... det er noe som faller i smak hos meg :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg