11 februar 2012

Sy-glede! ::: Sewing Joy!

Her kommer man sakte til hektene igjen, etter 4 dager rett ut. Jeg prøver å ikke stresse og irritere meg over tapte arbeidsdager- (jeg har virkelig ikke tid til å være sjuk!)
NUH: et mønster skal gjøres ferdig, nye stoffpakker pakkes & så var det et nytt design som skal skrives.
Jeg vet Helene i Danmark er like travel, så joda... vi holder på.
Idag har jeg også jobbet i butikken, masse hyggelige kunder :-)
Ha en fin lørdag du også!


I'm finally recovering after four days with some kind of flu.I try not to stress over lost workdays (I really don't have time to be sick!)
Now: A pattern to be completed, new bundles  to be packaged & a new design to be written.
I know Helene in Denmark is just as busy, so yeah ... we are doing great ;-)
Today I also worked in the Northern Quilts Shop, lots of nice customers :-)
I hope you have a great Saturday too!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg