15 desember 2011

Tenketank

En liten hilsen til deg nå midt i desember!
Er du ajour? Ikke jeg. Det mangler julegaver og julepynt, julevask og julerydding. Må nok ta en tørn til helga, og så er det juleavslutninger på skolen, og så får det blir som det blir.
Jeg ønsker meg litt stille og rolig tid, men det er mye tanker og framtidsplaner for 2012- så man tenker & tenker. Jeg tror jo hele tiden at man skal være litt foran tidskjema- men det skjer aldri!


Hi! Ready for Christmas & holidays? 
I'm not... theres still lots of things to do before the Christmas days.
I would love to get some time off, quiet & peaceful- to have some time for thinking and planning.
2012 is not far away, and I need some time to make future plans for Northern Quilts.

1 kommentar:

fru heidis puslerier sa...

Å være på forskudd..... hva er det?

Jeg har funnet ut at jeg jobber best under press, og det er bra for jeg syns alltid det er en eller annen deadline i vente....

skal være ærlig å si at akkurat nå er det ikke så ille, rimelig i rute når jeg bare har stått ferdig i kø på postkontoret i ettermiddag. Fristen for pakkesendinger er jo i dag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg