12 juni 2011

Spring Quilt Market 2011::: Gail Pan

Den siste videoen fra Spring Quilt Market: Gail Pan fra Australia viser fram sine nyeste designs og mønstre for stitchery og applikasjon. Den dama er så søt og hyggelig!
Hvilke mønstre skal jeg ta inn i butikken da?
Hva liker du best?



The last video from Spring Quilt Market: Australian Gail Pan talks about her new patterns and designs for stitchery and applique! That's one nice & sweet lady!

What patterns should I get for the shop?
What's your favorite?

3 kommentarer:

Sydrøm sa...

Så spennende ;) Jeg likte stitcherveska aller best ;) Den er jo nesten et must for stitchere ;)

Margit sa...

Eg håpar du tar inn mønsterne på de skjønne nåleputene/bøkene også ønsker eg meg det applikerte teppet med fugl og blomster på, gjerne med stoffene også :D

Mona sa...

Åååå, her var det mye flott. Nålputene synes jeg du burde ta inn. Ha en super mandag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg