14 juni 2011

Nåvel.... hva gjør man når kofferten er for liten?
Jo, man sms'er svigermor og spør om å låne en større koffert!
Hun har.

My suitcase is too small for a trip to Denmark... what to do?
yes, better text my MIL... she has a big suitcase, I hope.
I'm leaving for Denmark on friday... my husbands birthday. 
Sorry. 
I'll try to remember it next year ;-)
I'll buy you a bottle of irish W. at the taxfreeshop....


Jeg reiser på fredag, mainn min har bursdag da.
Sorry.
Skal prøve å huske det neste år!
Kjøpe dæ ei flaske whisky på tæksfriin...

2 kommentarer:

fru heidis puslerier sa...

Nei nå unge dame, nå syns jeg du tar for lett på ting her......

avspise mannen med en flaske whisky..

god tur og kos deg og kom hjem med masse påfyll inspirasjon som du kan gi videre. får det av å lære bort også....

jeg skal ut og reise en tur jeg også....

Helene Juul sa...

Oj oj ... han skulle da have været med til Danmark som han var sidste år ... så kunne jeg have sørget for kage og kos til ham ;-)
Håber han tilgiver dig ... whisky hjælper nok lidt på det. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg