26 april 2011

Broderi-dager ::: Stitchery days

Jeg liker å brodere (det vet du vel).
Min foretrukne tråd er Aurifil 12wt, som er en langfibret tykk bomullstråd, akkurat passe til broderusk og stitchery.
Jeg har min mormors moulinegarn-eske, men jeg får nok ikke sydd opp alt det!
Å sy med 2 tråder moulinegarn får jeg aldri pent... trådene forskyver seg bestandig.
Så da holder jeg meg til aurifilen... med sine vakre blanke tråd (mercicert må vite).
Lageret i butikken er fylt opp nå!


I love to stitch (you know that).
I prefer a thread from italian Aurifil; the 12weight thickness is perfect for embrodery and stitchery.
I inherited my grandmothers box of embroidery floss, but I can't use it... I never seem to get those 2 threads of floss evenly stitched.
So I'll stick to the aurifil, with its shiny, smooth and strong threads.
We sell the thread in the Northern Quilts shop, have a look!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg