27 mars 2011

Håndsømskurs ::: Hand Piecing Class

Her er noen foto fra ettermiddagens håndsømskurs i butikken!
Åtte flotte damer med stødige hender
fikk tips & triks
for herlig håndsøm!

Litt plunder til å begynne med, uvant å holde nålen slik....
men jeg tror da de ble bitt av håndsømsbasillen?
Kjapt, enkelt, lett å forberede på forhånd, lett å ta med seg... håndsøm passer overalt.
Vips; så har man et teppe!
(eller hvertfall en brikke...)


Photos from Hand piecing Class in the shop today!
Eight great ladies with steady hands
tips & tricks 
for easy hand piecing!


PS: er det noen danske damer som vil ha håndsømskurs? Jeg prøver å overtale Helene til å sette opp et håndsømskurs hos henne, i juni! Interessert?
Er det noen sygrupper/ quiltelag som ønsker seg håndsømskurs, så ta kontakt!

1 kommentar:

snødronningen sa...

Å som jeg kunne tenkt meg å ha lært meg dette.men jeg bor dessverre for lang unna,så jeg får bare drømme å lære å brodere/sy.

Klemmer hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg